Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 30 november 2011

Nära dig och Hatjo Gustavsson & The Winter Wonderband

Just nu sitter jag uppkrupen och läser en bok, som hittills är riktigt, riktigt bra! Den är Joanna Björkqvists "Nära dig" som jag vann inne hos henne häromdagen. Vi insåg att vi inte bodde så långt ifrån varandra, så vi möttes upp på verkstan i dag på eftermiddagen. Det var ett snabbt men otroligt trevligt möte. Joanna är en precis så trevlig och härlig person som hon verkar vara på bloggen! Hon överlämnade min fina vinst som jag nu har börjat läsa. Det känns som en sådan bok som man inte vill lägga ifrån sig, måste bara läsa några sidor till, måste få veta vad som händer här näst. En bok man känner sig hemma i!

Efter vårt lilla möte åkte jag och småtrollen till Liseberg där Molly direkt vann en stjärnvinst på Anton Berg-hjulet, följt av diverse andra godisvinster, så nu har vi nog godis för ett halvår.

Theo fick äntligen se och höra några av sina största idoler; "Hatjo Gustafsson & The Winter Wonderband" De är verkligen jätteduktiga och får till jullåtar så att man bara inte kan stå still! Och så spelar de 5-6 låtar på ett ställe för att sedan dra vidare till nästa och spela 5-6 andra låtar och eftersom Theo har deras skiva, så vill han ju höra alla deras låtar. Så det brukar bli så att våra Lisebergsbesök följer deras rutt...

1 kommentar:

  1. Så underbart det var att få träffa dig, Cissa! Du är verkligen en förtjusande kvinna full av liv och värme! Jag är så glad över att dottern drog dig som vinnare och att vi dessutom bor så pass nära varann att vi kunde ses idag!

    Och åh, så glad jag blir över dina fina ord om min bok - precis så önskar jag ju att man som läsare ska känna! Imorgon bitti ska jag länka till dig, så fler får dela min glädje över dina ord! :)

    Grattis till den flotta vinsten - och då menar jag Anthon Berg-stjärnvinsten! Den hade jag gärna vunnit! Mums!

    Massor av kramar!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...