Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 28 november 2011

Sökord

Satt och roade mig, under lunchkomat, med att kolla in vad folk har sökt på för att hitta till mig. Jag blir alltid lika förvånad över vad som kopplas till min blogg. 

Tex "Marcus Birro mammas bröllop" ???

Är det två saker som jag aldrig skriver om så är det just dessa och framför allt inte i kombination?

Undrar egentligen hur det fungerar det där, när man genom att söka på vissa ord länkas till diverse sidor? 

Nähäpp, nu får jag allt sätta fart med något produktivt. Som att hämta kaffe, det är en bra början! 

2 kommentarer:

  1. När du har druckit upp kaffet kan du hälsa på hos mig! Då tror jag att du blir lite glad! :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Dessa sökord blir man inte klok på!
    Grattis till vinsten hos Joanna!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...