Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 28 september 2012

Lena Philipsson på Rondo

Jaha, skulle jag gå och se Lena Philipsson på Rondo? Lena Philipsson? Inget jag drömt om att få göra, om man säger så. Jaja, blir man bjuden så...

Fast...

Himlans vilken rutinerad artist hon är och vad hon bjuder på sig själv! Showen var faktiskt riktigt bra och hennes låtar blev (nästan) bra! Mycket tunggung och det tycker mina öron om. Otroligt duktiga dansare och musiker runt henne hjälpte också upp betyget. Stalkern Martin blev pricken över i.

Jag kan faktiskt sträcka mig så långt så att jag till och med kan rekomendera er, ja uppmana er, att gå och se showen!

Att maten var fantastisk gjorde absolut inte saken sämre!

När vi kom hem var det en mycket ledsen liten trollunge som mötte oss och kramade hååååårt...

2 kommentarer:

  1. Det är roligt att göra saker som man själv inte skulle ha valt att göra. Ibland blir man överraskad :)
    Tvätta lugnt och ha en fin fredag, kram Milla.

    SvaraRadera
  2. Tycker att Lena växt som artist de sista åren :-)

    Kul att det var så lyckat!
    Ha en fin fredag!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...