Sidor

Leta i den här bloggen

lördag 15 september 2012

Två filmer säger mer än tusen ord!

Monster Energy...

och den är Theos favorit.

Maximum Destruction...

flerfaldig världsmästare...

och det är den absolut bästa monster trucken enligt Ludvig. Här här gänget fått autografer.

Har ni förstått nu då, vem som hejjar på vilken truck? Theo håller på Monster Energy, Ludvig på Maximum Destruction och Molly håller på, eeh, traktorn... Härifrån ville hon aldrig gå och när Caterpilar körde runt med diverse häftiga och stora maskiner på banan för att jämna till eller vända rätt någon monstertruck, ja då jublade Molly.

Det har varit en jättetrevlig dag. Efter Pit Partyt, gick vi bort till Le Baron för lite god lunch och där slöt Jenny, Rasmus och barnen upp, plus en kompis till dem med sin son. Mycket prat och skratt blev det och barnen blev mer och mer taggade. Till slut kände vi att nu får vi gå, innan de börjar klättra på väggarna.

Ullevi var fullsatt! Så mycket folk överallt. Vilken ljudnivå och vilka köer till kiosken och toaletten. Låååånga. Jag skulle passa på att smita på toaletten när det blev paus och när jag håller på som bäst att armbåga mig fram genom alla korv/popcorn/drickaköer så är det någon som rycker mig i håret?!? Vad 17?? Jag vänder mig om och där står Ullis!! Min "gamla" bästaste kompis från Mariestad, som jag, tyvärr, inte här träffat på många år! Så himla kul att se henne igen! Skulle gärna försöka träffas lite mer seriöst snart. Hon var visserligen ganska uppdaterad på mitt liv (som alla andra runt mig, går inte att komma med några nyheter längre, alla här läst det redan på bloggen...) men jag skulle gärna vilja höra lite vad som händer i hennes liv. Det blir inte så ofta man kommer till Mariestad längre och när vi väl åker dit, så är det för att träffa mormor och morfar och då är man gärna där så länge som möjligt. Fast jag svängde allt förbi deras hus för ett tag sedan men då var det minsann ingen hemma...

Nu, äntligen, har Molly somnat! Klockan 21:45. Hon somnade i bilen, på väg hem och har varit, minst sagt, snurrig vid nattningen. Får se om vi kanske kan få en liten sovmorgon i morgon, till åtta i alla fall, hade ju varit trevligt. Vi får inte sova för länge, det är ju Mollys dans i morgon och efteråt ska vi ju till Trollhättan och fira Kristofers 30-års dag!

1 kommentar:

  1. Det där ser ut att ha varit en häftig upplevelse! Hoppas att er söndag blir en solig en =D
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...