Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 11 oktober 2012

Bara vara...

är det vi har ägnat större delen av dagen, jag och Molly.

Solen sken dock så lockande ute, så Molly höll på att tjata hål i huvudet på mig om att hon ville ut och cykla! Med 39 graders feber! En annan är ju mer död än levande när temperaturen börja kliva över 38-strecket?

Nåväl, jag tänkte att vi tar väl en liten tur bort till brevlådan. Dit hann vi inte på långa vägar innan Molly kroknade och jag fick gå och putta på henne...

Theo har haft körövning i kyrkan i dag. Det börjar ju närma sig söndagens musikal!

Det blev en väldigt lång övning i dag och han var helt slut när han kom hem. Fast nu är han väldigt hängig och klagar på "ont i pannan", så risken är ganska stor att Molly och jag får sällskap här i morgon.

Nu sover de dock gott, hoppas att de mår bättre i morgon, båda två.

Jag har ju helt glömt bort att berätta att Ludvig var väldigt nöjd med sin Barcelonaresa. Massa spännande utflykter och den kvällen de la sig tidigast, så kom de i säng klockan 3. Han kom hem sent på kvällen dagen innan Theos Lisebergskalas och han höll ut till klockan 15, sedan höll han på att somna stående och fick åka hem och lägga sig.

Jag blev riktigt rörd, för trots det späckade schemat, så tog han sig tid till att handla små presenter till sina syskon och till och med till de vuxna!!

Själv har jag haft en riktig skräpdag, så #%*#@ ont! Jag har inte orkat ta tag i någonting alls, överhuvudtaget. Jag vet ju att det kommer bli bättre (jag är otroligt tacksam för alla som delar med sig om sina kunskaper och erfarenheter om detta till mig, det behöver jag verkligen just nu, även om jag är urusel på att svara!!) men just nu känns det rätt hopplöst. Det blir ju bara värre och värre....

4 kommentarer:

  1. Ibland vill de mer än de orkar, de små liven. Men de orkar (som du säger) ändå mer än vi. Herregud, man är ju helt död när man har hög feber! :-O Haha!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du varit sliten idag, bristen av sömn gör ju inte det hela bättre...

    Hoppas alla mår bättre imorgon :-)
    Vad roligt att resan var lyckad.. så gulligt av honom att köpa presenter :-)
    Hoppas du får sova gott inatt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så kul att Ludvigs resa blev så rolig - vilken upplevelse =D
    Nämnen inte ska Theo bli sjuk nu lagom til helgen. Då hoppas jag att han hinner bli frisk till söndagen. Hoppas att du slipper gå med värk idag och att no alla får bli pigga till helgen, kram Milla.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...