Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 26 november 2012

Då har vi en vinnare!

En hög med lappar med namn på.

Rasmus hjälpte till att dra vinnaren.

Trumvirvel!!

Och den lyckliga vinnaren till den välfylda kryddlådan är:

JANETTE!!

Maila din adress till mig, så ska jag se till att du får din vinst!

Stort grattis till Janette och tack till er som deltog.

Svaren? Vill ni ha det också? Ok då...

1. 5 barn (om man inte räknar med Labbe då... )

2. Lisa, Linnea, Ludvig, Theo och Molly.

3. 1990, 1993, 1997, 2005, 2009

4. Lars-Mikael

5. Jaa, det undrar jag också ibland. Tänkte att någon kunde klargöra det för mig... Nä, det är nog så att jag (försöker) sköta ekonomi och personal på Göteborgs Däckcenter.

Utslagsfrågan: Jag flyttade hemifrån 1988, vilket inte ens min kära syster svarade rätt på ;-)

Sedan har jag enhälligt beslutat att Milla får ett litet bonuspris, eftersom hon "visste" vad Labbe lystrar till när jag ropar! Maila mig din adress också!



4 kommentarer:

  1. Hihi, vad kul med ett bonuspris,tack :) Mail kommer. Kram♥

    SvaraRadera
  2. Hittar inte din mailadress men här kommer min :)
    ckkarmill@gmail.com

    Kram milla

    SvaraRadera
  3. Grattis Jeanette :-) & MILLA :-)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ! Vad roligt att vinna, jag brukar aldrig vinna något. Kram !

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...