Sidor

Leta i den här bloggen

måndag 25 februari 2013

Det är vår i luften!

I dag har solen strålat för full över Göteborg! Trots minusgrader, så har det varit jätteskönt ute. Åtminstone så länge man undviker skuggan.

Måndagar innebär ju simskola och så även i dag. De kämpade på bra, även om Molly tramsade rätt friskt med mig men så länge jag höll mig undan gick det bra och hon simmade på några rundor alldeles själv. Hon bara längtar efter hösten, när hon slipper ha tjatmorsan hängande i hasorna hela tiden. Då när hon är en stor fyraåring och mammor är portade från undervisningsbassängen!

När vi kom hem blev det hamburgare till middag, till barnens stora förtjusning och jordgubbar till efterrätt till min förtjusning!

Labbe är jourfri den här veckan, så han har faktiskt lyxat till det med ett varmt och skönt bubbelbad! Så nu är vi nybadade allihop. Ja, inte Ludvig då men han är i alla fall nyduschad...

Nä, nu ska jag fortsätta fixa och förbereda inför torsdag!

1 kommentar:

  1. Åhhh vad ni har lyxat er idag med god mat, smarrig efterrätt... så GOTT med jordgubbar... Skönt när Labbe får vara hemma hos er :-)

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...