Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 13 mars 2013

Jag gillar inte riktigt den här utvecklingen...

Nu börjar det bli lite för många ledsna mornar. Theo krånglar massor och vill inte gå till skolan. Jag vet ju att det går över snabbt, bara han har kommit in i klassrummet men det känns i hjärtat ändå. Jag vet inte vad det kan bero på, han tycker fortfarande att allt i skolan är kul och gillar alla sina kompisar och fröknar. Kan det vara så att han bara vill vara hemma och bli ompysslad och mysa? Eller är det något annat som ligger bakom det ledsna? Jag ska försöka prata lite med honom på lördag, på väg till Helsingborg, när det bara är han och jag.

Lisa har verkligen fångat sina småsyskon i den här bilden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...