Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 16 maj 2013

Dubbel sjukstuga.

Jag vaknade tidigt i morse, var det något som kändes annorlunda? Det tog mig en stund innan jag kom på vad det var. Jag hade plats i sängen! Jag gick ut i vardagsrummet och där låg de! Mysungar!

Labbe körde Theo till skolan men fick vända halvvägs. Theo kändes jättevarm!

Två småtroll i sjukstugan.

Molly mår bättre i dag, hon hade "bara" 39, 2 i morse och har ätit en del. Linnea har varit här och underhållit dem under tiden som jag var tvungen att uträtta några måsten. Hon lagade baconlindad kycklingfilé till dem och det gick hem kan jag säga!

Nu sover de och jag tror att de faktiskt mår ännu bättre i morgon, båda två. Själv väntar jag på Labbe, att han ska komma hem med något gott att äta till oss.

Så här har det sett ut i dag när jag var borta, frisersalong i sjukstugan!

2 kommentarer:

  1. Så gulligt att Hitta dem ute i soffan tsm :-)

    Synd att de är sjuka båda två :-( HOPPAS de mår bättre imorgon...

    Vad blev det för mat?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas de mår bättre idag?
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...