Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 10 maj 2013

Frida Fyraåring och trevligt besök!

Den här tjejen blir stor i dag! Hon fyller fyra år!! Vår fina, mysiga, roliga, söta kusin Frida!!

Hästtjej, precis som sin mamma, till mosterns förfasan...

I morgon ska vi åka bort till Mölnlycke och fira fyraåringen Frida och Sofia, som ju fyllde två år i tisdags. Det är många födelsedagar i maj numera. Frida är ju, som bekant, bara 36 timmar äldre än sin kusin, Molly...

Molly har beställt hamburgare till sitt kalas på söndag, så jag gav mig av till Martin Olsson tidigt i morse för att införskaffa detta. När jag kom hem hade vi fått besök.

Totte, Charlie och Rebecka kom för att leka lite! Molly och Totte leker så himla bra tillsammans och hade jättekul. "Jag tycker så mycket om Totte" sa hon nu när jag nattade henne! De två ska börja dansa tillsammans i Funky Kidz nu till hösten. Det kommer bli jättekul, det har Molly bestämt!

Nu är huset färdigatädat! Linnea har varit här och hjälpt till i dag. I morgon drar hon upp till Smögen för att jobba och kommer tillbaka lagom till kalaset på söndag.

Och Theo? Jodå, han lyckades faktiskt sova hela natten hos Isak! Gissa om det var en stolt pojke som kom hem i morse! Men han blev lite putt när jag utbrast; åh, min älsklingsgubbe, vad glad jag blev när du inte var här när jag vaknade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...