Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 7 maj 2013

Sommardans och kameralycka!

Vårterminens danskurser är precis avslutade och då kör sommarkursen igång.

Theo har dessutom fått danssällskap i form av världens bästa Evelina. De går en Just Dancekurs, där de, under fyra tisdagar, får prova på olika danser. I dag stod det chacha på schemat.

Kommer ni ihåg kameran som gick sönder? Den jag använder för undervattensfotografering? Den har slutat att tillverkas och det är bara den och en modell till som passar i det undervattenshuset som jag har! Förstår ni hur förtvivlad jag blev när jag insåg detta? Då förstår ni nog lyckan när jag hittade just en av dessa modeller på tradera och den ännu större lyckan när det stod klart att jag vann auktionen och fick köpa kameran för 300 kronor!

Nu kommer jag kunna fortsätta fotografera under vattnet!

Nu ska jag bädda ned mig och försöka kurera mig. Kom hem med världens huvudvärk vilket visade sig bero på feber. Jag hoppas innerligt att febern beror på den värmebölja vi har haft här i Göteborg i dag.

Man är ju verkligen inte van vid så höga temperaturer!

1 kommentar:

  1. Vilket underbart väder bi haft idag ☀
    Har solat och gottat mig :-)
    Hoppas du inte blir sjuk nu..:
    BRA med kameran :-)
    Kram ❤

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...