Sidor

Leta i den här bloggen

fredag 12 juli 2013

Det blev inte något bad i dag..

inte för mig i alla fall. Jag har däremot fått gjort en massa andra nyttigheter. Jag har jobbat undan en hel del, så jag kan koppla bort det ett tag till, fått gjort en del sådant där som man halkat efter med, lagt upp en annons på blocket och en massa annat. Känns oerhört skönt att ha fått undan så mycket måsten, blir lite skönare semester då.

Barnen har jag knappt sett röken av på hela dagen. Love kom hit i morse och det har lekts så det stått härliga till! Varenda uteleksak vi har låg utspridda runt huset och vår gräsmatta är nu grundligt vattnad, så till den milda grad att det kippar mellan tårna när man går på den.

På eftermiddagen kom resten av Loves familj hit för lite grill och ännu mer intensiv lek. En helt fantastiskt trevlig kväll blev det med mycket prat och skratt och ännu mer vatten. Och en flaska rosé till mig! Tack snälla Oskar och Sara! :-) Och tack fina Alma för all hjälp! Du är bäst!

Mätta och belåtna ska vi nu försöka få våra uppspelta barn i säng och sova, helst innan vi vuxna somnar. I morgon blir det också en intensiv dag med bröllop på schemat.

1 kommentar:

  1. Ja, det är skönt att inte ha något som hänger över en när semestern börjar :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...