Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 5 september 2013

Fullspäckad födelsedag!

Jag och barnen klev upp extra tidigt idag för att hinna med att fira pappan innan det var dags att åka till skolan. Räkmacka är obligatorisk som födelsedagsfrukost i vår familj!

Barnen såg med spänning fram emot att han skulle öppna paketen från dem. De var nämligen hos fotografen i somras! Detta har de också lyckats hålla tyst om och nu var det äntligen dags att överlämna resultatet av den fotograferingen!

En nackmassageapparat är en mycket lämplig present till en 40-åring! Man kan till och med lyssna på musik med den!

Sedan gav sig jag och barnen iväg till jobb och skola, medan pappan stannade hemma och tog det lugnt. Han skulle komma ned till jobbet senare så att han och jag kunde åka och luncha i lugn och ro.

Men det där med att ta det lugnt är inte riktigt Labbes grej men nu är framsidan färdig!

Han är ganska nöjd med sig själv! Med all rätt!

Strax därpå var det dags för mig att hämta småtroll. Lågstadiet hade klassfest ikväll, så jag Theo och Molly åkte hem till Traci, Mattias och Oliver efter skolan, så att Theo och Oliver kunde förbereda sig för partyt tillsammans och jag och Molly slapp åka fram och tillbaka. Partyt var tydligen alldeles otroligt lyckat, för det var en genomsvettig och vråltrött kille jag plockade upp klockan sju.

Molly var också nöjd med eftermiddagen, hon fick ju leka massor med världens bästa Mattias! De har verkligen så kul ihop och tycker jättemycket om varandra!

Nu har jag fått trollen i säng och väntar på att Labbe ska komma hem från jourjobb med lite födelsedagssushi!

1 kommentar:

  1. Verkar som en riktigt härlig fördelsedag, hoppas sushin smakade... Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...