Sidor

Leta i den här bloggen

torsdag 28 november 2013

Här är det sjukstuga.

Nä, inte på grund av en penna genom fingret, mera på grund av en allmän sjukkänsla med trötthet, halvont i kropp och knopp och en envis snuva men tillhörande nästäppa. Barnen är piggare än mig men de mår nog bra av några dagars vila, de också.

I morgon ska vi försöka få upp ljusstakar och gardiner, för i helgen blir det fullt upp med 2-års kalas, barnvälsignelse och förhoppningsvis, lite julgodisbakande.

Middagen i dag blev pasta med broccoli, olivolja och vitlök, allt i ett desperat försök att bli frisk! Dessutom är det ju himla gott och oerhört enkelt också!

Nu ska jag stoppa småtrollen i säng och sedan är det dags för mig också. Vila behöver vi väldigt mycket av just nu.

1 kommentar:

  1. Jag kan förstå att du är trött efter den hektiska helgen & har du nu oxå blivit förkyld så förstår jag att det är riktigt jobbigt...

    Hoppas ni piggnar till och får en bra helg :-)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...