Sidor

Leta i den här bloggen

tisdag 7 januari 2014

Jag drar en lättnadens suck!

Labbe kom på, mitt i nattas (jippi...) att vår Toyota inte var besiktigad, vilket den egentligen borde ha varit, så han såg till att fixa en tid för det i dag.

Klockan 14.40 var det så dags och med förrförra besiktningen i alltför färskt minne (såret i plånboken har inte riktigt läkt än) så kan jag ju lugnt påstå att det var rätt många fjärilar som åkte med mig i magen ned till Partille. Som tur var hade jag även bilen full med vildingar, eftersom vi skulle möta upp Sara efteråt, så jag hade rätt mycket annat att ägna min uppmärksamhet åt där inne på besiktningen.

All oro var dock helt i onödan! Pärlan gjorde skäl för sitt namn och gick igenom UTAN ANMÄRKNING!!

Nu kan jag fortsätta att njuta av sista jullovsdagen!

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...