Sidor

Leta i den här bloggen

onsdag 8 januari 2014

Nu körs en fantastisk reklamfilm på TV4 och kanal 7!

Det här gänget kan man se, Molly med vänner!

Och den här killer smilar upp sig stort i rutan!

Nu har vi överlevt första skoldagen för 2014 men det var på håret. Barnen skötte sig exemplariskt i morse, trots att det, enligt deras inbyggda klocka, var mitt i natten när jag väckte dem 06.30. Vi kom till skolan i god tid, vilket kändes skönt.

Sedan var det jobbdags för min del och där väntade enorma högar på mig. Enorma! Jag tog mig igenom knappt hälften i dag, resten får jag beta av i morgon.

Onsdagar är längsta dagen på hela veckan och dessutom har Theo dansträning. Han var dock supertrött och orkade bara första timmen, sedan fick vi åka hem. Vi fixade snabbt i ordning lite korv med bröd, för det var ingen som orkade vänta på något annat.

Nu ligger båda trollen i sina sängar och strax ska vi följa deras exempel.

posted from Bloggeroid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...